loading

FAQ Dessertbox

Veel Gestelde Vragen

Wat als ik door omstandigheden niet op mijn gereserveerde tijd aanwezig kan zijn?

App ons even, dan kunnen wij er rekening mee houden, we zijn bereikbaar op: 06-22193831.

Ik heb een gluten/noten/lactose allergie, kan ik bij jullie eten?

We kunnen rekening houden met een gluten- en notenallergie. U kunt dit bij uw reservering aangeven of tot 7 dagen van te voren telefonisch aangeven. Helaas is het niet mogelijk om het menu lactose vrij te maken. Dit zit in (bijna) alle gerechten.

Ik ben zwanger, kan ik bij jullie eten?

Jazeker! Geef dit wel even aan bij het opmerkingenveld tijdens het reserveren.

Ik heb een allergie, kan ik bij jullie eten?

In veel gevallen kunnen we hier rekening mee houden, echter is het wel van belang dit bij het maken van de reservering aan te geven zodat er voldoende tijd is om iets vervangends te regelen. Als het niet kan nemen wij contact met u op.

Is het een ander menu dan bij Dessertclub 1.0?

Ja zeker! We gaan u opnieuw verrassen met een volledig nieuw menu!

Ik wil een personeelsfeest/event bij jullie organiseren. Kan dat ook?

Dat kan zeker! Kiki informeert u graag (vrijblijvend) over alle zakelijke mogelijkheden. Zij is bereikbaar op 06-51681153.

Comments ( 0 )
Top